قوانین استفاده از ایمیل دانشگاهی
قوانین استفاده از ایمیل دانشگاهی
- پست الکترونیک دانشگاهی برای استفاده در جهت مقاصد آموزشی و پژوهشی دانشگاه شهید باهنر کرمان ایجاد شده و هر گونه استفاده تجاری و غیرمرتبط از آن ممنوع است.
- ارسال هرزنامه (Spam) از پست الکترونیک دانشگاهی ممنوع بوده و عدم توجه به اخطار داده شده منجر به مسدود شدن پست الکترونیکی شما میشود.
- تعداد ارسال روزانه نامه های الکترونیکی به صورت پیش فرض به تعداد 15 نامه محدود بوده و نامههای بیش از این تعداد ارسال نخواهند شد. در صورتی که نیاز به ارسال گروهی و انبوه نامه دارید مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه را مطلع سازید.
- هر فرد حقیقی تنها مجاز به انتخاب یک نام کاربری بوده و امکان تغییر آن وجود ندارد بنابراین در انتخاب نام کاربری خود دقت نمایید.
- مسؤلیت حفظ کلمه عبور بر عهده شماست. برای جلوگیری از هک شدن پست الکترونیکی، در انتخاب رمز عبور دقت نموده و از رمز عبور با پیچیدگی مناسب استفاده نموده و به صورت دورهای رمز عبور خود را تغییر دهید.
- رمز عبور ایمیل دانشگاهی خود را به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار ندهید. مسؤلیت ارسال هر گونه ایمیل تبلیغاتی، ایجاد مزاحمت و یا ارسال ایمیل با محتوای نامناسب با صاحب پست الکترونیکی است.
- کاربران حقوقی که به هر دلیلی پست حقوقی خود را تحویل دادهاند (بازنشستگی، جابه جایی و ...)، موظفند این تغییر کاربری را به اطلاع مرکز انفورماتیک دانشگاه برسانند.
- کاربرانی که بیش از یک سال به ایمیل دانشگاهی خود ورود (لاگین) نکنند به صورت خودکار به مدت یک ماه غیرفعال و در صورت عدم فعال سازی در این مدت حذف میشوند.
- حساب کاربری دانشجویان فارغ التحصیل به صورت خودکار شش ماه پس از فارغ التحصیلی غیر فعال و پس از یک ماه به صورت خودکار حذف میشود. در صورتی که برای مدت بیشتری نیاز به استفاده از ایمیل دانشگاهی دارید مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه را مطلع سازید.
- از نامه ها و اطلاعات مهم پست الکترونیکی خود نسخه پشتیبان تهیه نمایید. دانشگاه هیچ مسؤلیتی در حفظ این اطلاعات ندارد.
- لطفا توجه داشته باشید که کلیه نامه های موجود در پوشه های Spam و Trash پس از گذشت یک ماه به صورت خودکار حذف شده و قابل بازیابی نیستند.