قوانین استفاده از ایمیل دانشگاهی

 

 

قوانین استفاده از ایمیل دانشگاهی

 

 

 

 

  1. پست الکترونیک دانشگاهی برای استفاده در جهت مقاصد آموزشی و پژوهشی دانشگاه شهید باهنر کرمان ایجاد شده و هر گونه استفاده تجاری و غیرمرتبط از آن ممنوع است.   
  2. ارسال هرزنامه (Spam) از پست الکترونیک دانشگاهی ممنوع بوده و عدم توجه به اخطار داده شده منجر به مسدود شدن پست الکترونیکی شما می­شود.
  3. تعداد ارسال روزانه نامه­ های الکترونیکی به صورت پیش فرض به تعداد 15 نامه محدود بوده و نامه­­های بیش از این تعداد ارسال نخواهند شد. در صورتی که نیاز به ارسال گروهی و انبوه نامه دارید مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه را مطلع سازید.
  4. هر فرد حقیقی تنها مجاز به انتخاب یک نام کاربری بوده و امکان تغییر آن وجود ندارد بنابراین در انتخاب نام کاربری خود دقت نمایید.
  5. مسؤلیت حفظ کلمه عبور بر عهده شماست. برای جلوگیری از هک شدن پست الکترونیکی، در انتخاب رمز عبور دقت نموده و از رمز عبور با پیچیدگی مناسب استفاده نموده و به صورت دوره­ای رمز عبور خود را تغییر دهید.
  6. رمز عبور ایمیل دانشگاهی خود را به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار ندهید. مسؤلیت ارسال هر گونه ایمیل تبلیغاتی، ایجاد مزاحمت و یا ارسال ایمیل با محتوای نامناسب با صاحب پست الکترونیکی است.
  7. کاربران حقوقی که به هر دلیلی پست حقوقی خود را تحویل داده­اند (بازنشستگی، جابه جایی و ...)، موظفند این تغییر کاربری را به اطلاع مرکز انفورماتیک دانشگاه برسانند.
  8. کاربرانی که بیش از یک سال به ایمیل دانشگاهی خود ورود (لاگین) نکنند به صورت خودکار به مدت یک ماه غیرفعال و در صورت عدم فعال سازی در این مدت حذف می­شوند.
  9. حساب کاربری دانشجویان فارغ التحصیل به صورت خودکار شش ماه پس از فارغ التحصیلی غیر فعال و پس از یک ماه به صورت خودکار حذف می­شود. در صورتی که برای مدت بیشتری نیاز به استفاده از ایمیل دانشگاهی دارید مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه را مطلع سازید.
  10. از نامه­ ها و اطلاعات مهم پست الکترونیکی خود نسخه پشتیبان تهیه نمایید. دانشگاه هیچ مسؤلیتی در حفظ این اطلاعات ندارد.
  11. لطفا توجه داشته باشید که کلیه نامه ­های موجود در پوشه ­های Spam و Trash پس از گذشت یک ماه به صورت خودکار حذف شده و قابل بازیابی نیستند.